Mojo eli kokemus on arvo, jolla mitataan jokaisen hahmon tasoa. Mojoa kerätään käyttämällä aktiivisia osaamistaitoja (eli doktriinimutterointia), ja aina kun jokin aktiivinen osaamistaito nousee yhdellä pisteellä, hahmo saa myös yhden pisteen mojoa.

Kun mojoa on kerääntynyt tarpeeksi, hahmon taso nousee. Tasonousuun tarvittavan mojon määrä on aina tasoa vastaava kolmioluku. Elikkäs:

Taso Mojo yht.
1 1
2 3
3 6
4 10
5 15
6 21
7 28
n n(n-1)/2

Kuten ylläolevasta taulukosta ilmenee, tason nostamiseen tarvitsee joka kerta aina yhden mojopisteen enemmän kuin viime kerralla. Alkuun on siis helppo rämistellä mutta homma muuttuu nopeasti vaikeammaksi.

Aina kun taso nousee, hahmosta tulee siis entistäkin mojovampi (pun very much intended). 

Koska mojon kerääntyminen vaatii aina jonkin aktiivisen osaamistaidon nousua, eivätkä aktiivitaidot nouse enää maksimitason jälkeen, on mojon keräämiseksi nimenomaisesti käytettävä eri pelityylejä tai tyydyttävä odottamaan oman osaamisen laskua.

Huom! Mojo ei nouse keskipisteestä yhteen noppaan siirryttäessä, mutta mikäli on aloittanut nollasta ja käyttänyt vain yhtä doktriinia, myös ns. mutterikattoon törmääminen lasketaan mojauttamiseksi (näin siksi koska muuten pelissä alkuun pääseminen olisi täysin mahdotonta).